Pomoc - sklep Hortiplus.pl
Masz pytania? Jesteśmy tu dla Ciebie 🙂
Najczęstsze pytania związane z zakupami
Zamawianie i wysyłka
Od 1 do 2 dni roboczych, w zależności od wybranej formy dostawy. Zamówienia złożone przed 12:00 od poniedziałku do piątku wysyłamy tego samego dnia.
Konto mogą Państwo założyć podczas składnia zamówienia lub w dowolnym momencie wchodząc na podstronę moje konto.
Jeśli zmiana dotyczy zamówienia już złożonego, prosimy o niezwłoczny kontakt telefoniczny pod numerem 788 553 705. Natomiast ogólne ustawienia adresów dla Państwa zamówień znajdują się na podstronie adresy, w panelu Klienta.
Po złożeniu zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z informacjami o zamówieniu, w tym z linkiem do śledzenia przesyłki.
Nie. Dane znajdują się wyłącznie u renomowanego operatora płatności iMoje – narzędzia do płatności banku ING.
Tak, jesteśmy płatnikiem VAT, a wszystkie ceny produktów zawierają już podatek VAT – 23% lub 8% w zależności od stawki podatkowej dla danego produktu.
Oczywiście, wystawiamy. Proszę pamiętać o podaniu numeru NIP podczas składania zamówienia.
Jeszcze nie, ale niebawem będzie taka możliwości. Jeśli bardzo Państwu zależy, to prosimy o kontakt, poszukamy indywidualnego rozwiązania.
Najczęstsze pytania dotyczące zwrotów i wymiany
Zwroty i wymiana towaru
Wszystkie informacje na temat zwrotów znajdą Państwo na tej podstronie – zwroty i reklamacje.
Jeśli doszło do takiej sytuacji, to prosimy o niezwłoczny kontakt poprzez formularz kontaktowy, który znajduję się poniżej. Nasz pracownik odezwie się niezwłocznie i zaproponujemy wygodne rozwiązanie.
Prosimy o zgłoszenie tej sytuacji poprzez formularz na dole strony, odezwiemy się do Państwa i znajdziemy rozwiązanie 🙂
Prosimy o nadawanie wszystkich zwrotów na adres Al. Wiązowa 60, 53-119, Wrocław.
Prosimy o skorzystanie z formularza na dole tej strony, lub:
mailowo: info@hortiplus.pl
telefonicznie: +48 788 553 705
Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tej sytuacji telefonicznie pod numerem +48 788 553 705, lub skorzystania z poniższego formularza kontaktowego.
Prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tej sytuacji telefonicznie pod numerem +48 788 553 705, lub skorzystania z poniższego formularza kontaktowego.
Tak, ale prosimy o kontakt, nasz pracownik przedstawi Państwu przewidywane daty dostawy towaru i jeśli będą Państwu odpowiadały, to możemy stworzyć zamówienie, które zostanie wysłane po dostawie.
Kontakt bezpośredni
Zadzwoń do nas
Jesteśmy dostępni pod numerem telefonu:
+48 788 553 705
Napisz e-mail
Odpowiadamy na wszystkie wiadomości.
info@hortiplus.pl