+48 788 553 705

Darmowa dostawa paczkomatem od 99 zł

Zamów przed 12:00, wyślemy dzisiaj

Regulamin Sklepu Internetowego Hortiplus.pl

Ostatnia aktualizacja: 21 lipca 2025 r.

Spis treści

§ 1 Postanowienia ogólne


Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.hortiplus.pl prowadzony jest przez Jana Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą E-COMMERCE EXPERT OLGA PUDŁOWSKA i wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Kościelna 5/4, Żmigród, NIP 9151732071, REGON 389702344.

Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@hortiplus.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 788 553 705.

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.

§ 2 Usługi elektroniczne w Sklepie Internetowym


W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

2.1. Konto

Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji i (2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych: adres e-mail oraz hasło.

2.2. Formularz Zamówienia

Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Zamawiam i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych.

§ 3 Warunki zawierania Umowy Sprzedaży


Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia.

§ 4 Sposoby i terminy płatności za Produkt


Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

  • Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
  • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.payu.pl.
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Termin płatności: W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

§ 5 Koszt, sposoby i termin dostawy oraz odbioru Produktu


Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Koszty dostawy Produktu są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

  • Przesyłka kurierska.
  • Przesyłka kurierska pobraniowa.
  • Przesyłka paczkomatowa.

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

§ 6 Postępowanie reklamacyjne


Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć co najmniej: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Klienta oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

§ 7 Prawo odstąpienia od umowy


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: al. Wiązowa 60, 53-119, Wrocław; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@hortiplus.pl.

§ 8 Postanowienia końcowe


Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Darmowa dostawa

Opłać zamówienie i wybierz paczkomat lub kuriera – dostawa gratis już od 99 zł.

14 dni na zwrot

Gwarantujemy prosty i bezproblemowy proces zwrotu lub wymiany produktów.

Wysoka jakość produktów

Polska jakość, której możesz zaufać

100% bezpieczeństwa płatności

Wygodne metody: BLIK, szybki przelew, Mastercard i Visa.